Tuesday 23 July 2013

53 Anggota Perkhidmatan Awam Persekutuan Menerima Sumbangan Ikhlas Daripada Pejabat SUP


Dato' Abu Bakar (kanan) ketika menyampaikan sumbangan kepada salah seorang anggota perkhidmatan awam persekutuan

Dato' Abu Bakar (dua dari kanan) dan Isteri Datin Rabiyatul (kanak) serta tetamu jemputan yang hadir pada Majlis Berbuka Anggota Perkhidmatan Awam Persekutuan.

Kota KinabaluSetiausaha Persekutuan Sabah, Dato' Abu Bakar Bin Hassan telah menyampaikan sumbangan ikhlas sempena bulan Ramadan kepada 53 anggota awam persekutuan dalam Majlis Berbuka Puasa Anggota Perkhidmatan Awam Persekutuan di sini, semalam.

Beliau berkata sumbangan ikhlas tersebut bertujuan untuk meringankan beban anggota perkhidmatan terdiri daripada kalangan ibu tunggal, anggota perkhidmatan yang kurang upaya dan yang kurang berkemampuan dalam perkhidmatan awam persekutuan.

Majlis Berbuka Puasa anjuran Pejabat Setiausaha Persekutuan Sabah yang menjadi majlis tahunanturut diserikan dengan  persembahan nasyid serta takzirah santapan minda yang disampaikan oleh penceramah jemputan daripada Mesir, Sheikh Dr Mohamed Abdelaziz Mahmoud Ghonim.


Turut hadir pada majlis Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib serta  Ketua-ketua Jabatan  dan agensi- agensi Persekutuan negeri Sabah.-/PENERANGAN

ZJ/MK


No comments:

Post a Comment